Skip to main content

Raportare: ce este un raport bun?

Scris de Update în .

Importanța raportării în funcționarea unei organizații nu poate fi contestată. Cu toate acestea, ele își pot îndeplini pe deplin funcția doar dacă conțin datele potrivite în modul corect. Cum arată un raport bun? Și cum vă poate ajuta modulul de raportare al HRmaster să pregătiți acest lucru?

De ce este importantă raportarea?

Raportarea este de fapt un feedback despre muncă și rezultate. Un raport care arată direcția progresului companiei, dacă munca angajaților conduce într-adevăr organizația către obiectivele stabilite. Dacă, pe baza rapoartelor, se dovedește că nu este, atunci este posibilă reglarea fină și modificarea.

Este deosebit de important din punct de vedere al eficienței, deoarece cu cât devine mai devreme clar că ceva nu funcționează, cu atât mai repede poate fi rectificat, reducând astfel pierderile. Totuși, pentru aceasta, este necesar ca rapoartele să conțină informațiile care arată cu adevărat esența și, de asemenea, să facă toate acestea într-o formă ușor de înțeles și interpretabil. Să vedem cum arată un reportaj bun!

Ce este un raport bun?

În cele ce urmează, prezentăm câteva caracteristici care sunt adevărate în toate cazurile pentru procesul de raportare și raportul în sine.

Regulat

Una dintre regulile de bază ale raportării este că trebuie să fie regulată. Dacă solicitați datele doar o dată pe an, la sfârșitul anului, veți ști doar ce s-a schimbat față de anul precedent, și unde ar fi trebuit să se facă intervenția retroactiv. Numai asta nu are valoare. Este mult mai eficient dacă rapoartele sunt făcute lunar, astfel încât să puteți reacționa aproape imediat dacă o eroare a intrat în sistem sau dacă ceva nu funcționează așa cum ne-am dori.

Consistent

Rapoartele în sine sunt foarte grăitoare, dar putem afla și informații utile comparând cele mai recente cu cele anterioare. Pentru aceasta, este necesar să existe aceiași indicatori în fiecare material, acest lucru face posibilă comparația.

Conține toate datele necesare

Raportul corespunzător conține toate datele necesare. Desigur, acest lucru poate părea logic, dar de multe ori raportul nu include tot ce ar trebui. Motivul pentru aceasta este cel mai adesea tehnologia: dacă datele nu sunt disponibile într-un singur loc, trebuie să le vânați, atunci este posibil ca unele date importante să fie ratate. Soluția la această problemă este ca datele să fie stocate într-o locație centrală unde oricine are dreptul de a le accesa le poate accesa cu ușurință.

Concentrat

Opusul datelor puține este să înghesuiți prea multe date într-un singur raport. Pentru ca esența să nu se piardă în marea de date, merită să ne gândim cu atenție la ce indicatori sunt utilizați pentru a măsura, ce date sunt cu adevărat grăitoare și care cu siguranță își au locul în raport. Dacă considerăm că raportul este prea complex și îngreunează revizuirea, atunci este mai bine să pregătim un raport separat pe subiect. În acest fel, rezultatul poate fi mai specializat, pentru care diferitele departamente îi vor fi recunoscători, deoarece pot găsi mai ușor datele legate de zona lor.

Automatizat

Raportarea eficientă nu se face manual. Astăzi, există multe instrumente disponibile care pot fi folosite pentru a organiza automat datele, economisind mult timp și energie. Epoca rapoartelor realizate manual, a luat sfârșit, în schimb software-ul de raportare digital și rapid este aici, cu doar câteva clicuri pentru a crea un raport.

Raportare cu Hrmaster

Structura modulară HRmaster oferă soluții atât pentru IMM-uri, cât și pentru companii mari în multe domenii de operare a companiei. Unul dintre cele 17 module ale sale se concentrează în mod special pe raportare.

Anterior, instrumentul principal pentru crearea de rapoarte era Excel, dar cantitatea uriașă de date și cererea tot mai mare de acuratețe a rapoartelor depășesc tabelele Excel. Acest lucru nu este suficient pentru a pregăti deciziile de management.

Cu ajutorul modulului de raportare al HRmaster, un raport actualizat poate fi generat într-o clipă, diagrame individuale pot fi create din date, raportul poate fi adaptat complet nevoilor și, bineînțeles, se bazează întotdeauna pe noi date. Rapoartele realizate cu  acest modul sunt precise, reducând la minimum posibilitatea de eroare și creând rapoarte pe care managerii se pot baza în timpul luării deciziilor.

Faceți cunoștință cu sistemul modular al HRmaster și modulul de raportare!

Opiniile clienților noștri

  • „Baza de date transparentă a candidaților și interfața ușor de utilizat au simplificat foarte mult procesul de recrutare. Un singur clic și avem starea actuală a procesului. De când folosim HRmaster, putem urmări mai ușor recrutarea și selecția în cadrul Grupului iar cu ajutorul filtrelor detaliate, putem selecta cu ușurință și dintre candidații anteriori.”

    N. Henrietta | Duna Aszfalt Kft.

  • „HRmaster este un software inovator, care răspunde propriilor noastre nevoi și așteptări, un sistem care poate fi dezvoltat într-un mod cu adevărat flexibil. Este de mare ajutor, totul poate fi urmărit și reaccesat. Interfața este ușor de utilizat. Soluțiile de autoservire iau o mare parte din povara personalului HR, oferindu-le mai mult timp pentru alte sarcini strategice. Nu pot decât să-l recomand.”

    | Companie energetică internațională
  • „Colaborăm cu Evolution Consulting din aprilie 2017 și de atunci pe lângă implementarea modulul central Data Center suntem în pragul implementării modului TÉR. Deoarece folosim software-ul în scopuri de „raporturi management” în grupul nostru de 14 companii pe raza națională, acesta a trebuit să fie aproape complet personalizat. Pentru aceasta am primit tot sprijinul din partea Evolution. Pentru un grup de companii de această dimensiune, acest nivel de servicii este esențial.”

    T. Zsófia | Euromedic

  • „Experiența noastră este foarte pozitivă, deoarece lucrați eficient și rapid în timp ce comunicați bine și clar, astfel ne putem înțelege cu ușurință. Cu soluții profesionale, ne ajutați să ne dezvoltăm atât în ​​domeniul HR, cât și în producție, fie că este vorba de implementarea unui sistem de evaluare a performanței sau organizarea sistemului de instruire sau dezvoltarea software-ului. Abia așteptăm să lucram cu dumneavoastră in continuare."

    E. Eszter | Bekomold Kft.

  • „Am căutat un produs care poate fi personalizat și extins, care să îndeplinească cerințele de bază ale legislației muncii. HRmaster satisface aceste nevoi din toate punctele de vedere. Sistemul este ușor de utilizat, diferitele roluri și drepturi fac munca a 3000 de angajați mai simplă și mai transparentă, iar soluțiile inovatoare ajută înnoirea continuă a software-ului.”

    V. Viktória | Budapest Bank Zrt.

  • „Am economisit timp și energie odată cu introducerea sistemului: administrația, planificarea salariilor și a resurselor, urmărirea concediilor au devenit semnificativ mai rapide și mai ușoare. În plus, datorită modulului de raportare, am putut să ne luăm rămas bun de la file-lurile Excel anterioare și să obținem prin câteva clicuri date utile și fiabile despre subiecte precum controlul resurselor umane și fluctuația.”

    Sz. Dóra | ingatlan.com Zrt.

    Doriți să cunoașteți software-ul HRmaster?

    Contactați-ne! Personalul nostru vă va contacta la datele de contact furnizate în formularul de mai jos.